Plemię Odkrywcy

8 lipca 2016

Ankieta "Król/Królowa Plaży"

Cześć promyczki!

Jestem bardzo uradowana bo dostałam naprawdę dużo prac na konkurs "Król/Królowa Plaży". Mam nadzieję, że w pozostałych konkursach też tak tłumnie weźmiecie udział.

Starą tradycją konkurs na przebranie postanowiłam rozstrzygnąć ankietą. 
I proszę Was o nie oszukiwanie, nachalne proszę gdziekolwiek o głosy itp.

Wymienię uczestników:  Zaczarowanae, Tatralandia, Misialolka, Zumgzuz, Julszczyzna,  Fistaasz, Tambusia, Qxalien, Tylkodlacieb, Weroniczkab z Marzycieli, Szczurb

W ankiecie kolejność prac jest całkiem losowa. 

Głosowanie do 15 lipca 16:00

~Mir
<mam nadzieję że ankieta zadziała> 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Nie przeklinaj w komentarzach, podpisz się.
Każdy komentarz będzie przeczytany i na pewno dostaniecie
odpowiedź na swoje pytania. Jeżeli chcesz dołączyć do plemienia
napisz w komentarzu lub na tfm :)

~Pozdrawiam Wódz plemienia "Odkrywcy": Szczurb